Light up your life!

'



Tänkte visa er alla mina fina ljuslyktor och sånt som jag har på mitt rum nu i jultider. Älskar att tända ljus på julen, fast jag gillar också att ha det riktigt ljust alltså med lampa så man får variera sig. Har iallafall ett gäng ljuslyktor och såklart julstjärnan i fönstret och min fina gran. Min favorit är självklar, snögubben jag har på nattduksbordet. Den har jag haft så länge jag kan minnas och jag älskar den! På den tiden i grundskolan man hade mysläsning av fröken på morgonen och man hade med sig en ljuslykta och tände ljus på sin bänk var det den som följde med ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michaela

Hihi, ja, jag tyckte den var söt. Det tillhör ju på något sätt. Även om det kanske är barnsligt?

2008-12-02 | 22:00:26
http://hnavas.blogg.se/
Lovisa

Presentkortet var på 300 kr! :)

2008-12-02 | 22:06:00
http://caffeineaddict.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!