Klänningar från Nelly.se



Fina partyklänningar hittar man hos Nelly.se. De flesta priserna är dock för dyra för en klänning man förmodligen inte kommer att använda så många gånger...Den första är ju supergullig, den skulle jag verkligen vilja ha! Eller kanske är det hela modellens utseende som gör det, det superfina håret till exempel! Den andra klänningen från VILA finns även i knallrosa och svart men just den färgen köpte min mamma så den kan jag använda när jag vill, riktigt snygg är den! Den tredje vore ju fin till nyår, men känns inte superspeciell. Den sista däremot, I want it! Kanske har fått för mig att jag är Gabrielle Solis i Desperate housewives och skulle se strålande ut i den där klänningen. Men jag vet inte vad det är, tror att den skulle vara snygg på mig fast jag inte ser ut som Gaby ;) För dyr dock, 699 går den på.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Katja

ja visst hade dom mycket snyggt :) den silvriga klänningen var fin :)

2008-12-06 | 22:54:44
http://candygal.blogg.se/
Vanadesse.

Jag har sällan klackar. Jag ärför bekväm av mig hihi men jag ka nog gå i det.





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!