Julklappar


Fick 4 små svarta handdukar och en svart badrumsmatta från Hemtex som jag önskat mig, ska ha svart textil i badrummet när jag flyttar! En supermysig Mimmy pyjamas från H&M med långa ärmar som jag önskat mig, dock fick jag som mamma uttryckte det 'Beyonce röv" i den, men jag tar det som något positivt. Sen fick jag en fin rutig klänning och Hello Kitty strumpor, också från H&M.


Av mormor fick jag stuff från Thailand ;) En slags julkorg, jultrasor och ljuslyktor med snögubbe. Fotoalbum och grejer till från mamma och sen en fin karaff och 4 glas.


Av mamma fick jag Bonniers kokbok som tydligen kostade så mycket som 600, så den måste vara bra! Och en smörgårtårtkokbok. Av syrran fick jag en Brownies kokbok (de vill tydligen att jag ska laga mat och baka) och sen fick jag en bok av mamma. 3 Handkrämer, en kräm till håret av mamma. Och 3 krämer från mormor. Natt/dag krämerna har 'whitening effect' haha för att de i Asien vill ha ljusare hy, det vill man ju inte direkt här men jag har väl inget emot det så ;)

Av minsta syrran fick jag 5 par örhängen från Ur och penn (råkar veta att de just då hade erbjudande där alla örhängen kostade 25 st!) jättefina! Från England fick jag 3 nagellack och av mamma fick jag mineral foundation och rouge och två ögonskuggor.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liene

sv: Visst verkar den kul:) men twilight är säkert bättre på såna sätt.



Vad fina saker du fick!

2008-12-26 | 15:27:35
http://lienes.blogg.se/
Hannah

Jaa, man har ju förätit sig på dom haha

2008-12-26 | 15:57:13
http://hannahborg.blogg.se/
Michaela

Svar: Jag ser att du fått mycket fina klappar. Jag fick en hel del, orkar bara inte lätta ut det på bloggen. :) Men det avr mycket användbart :D Vad händer på nyår?

2008-12-26 | 16:27:35
http://hnavas.blogg.se/
Daja

så mycket fint du fick =)

2008-12-28 | 19:15:45
http://daja.blogg.se/
Vanadesse.

Så mkt fint! Ser ut som du haft en bra jul :)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!