Fred Claus



Väldigt mycket film här i bloggen nu, men så har jag ju en egen kategori som är just för film och musik också! Började kolla på en till julfilm, Fred Claus från 2007 med Vince Vaughn som jag tycker är en sån där charmig "tjockis" han spelar tomtens bror så det är en lite annorlunda julfilm just för att det handlar om honom. Har hittils bara sett en halvtimme men den verkar riktigt bra, får se om jag orkar se klart den idag annars blir det i morgon :)

Började se Forgetting Sarah Marshall med mamma eftersom hon aldrig sett den, och jag älskar den, MEN den innehåller många snuskiga scener och det är sant att det inte är kul att se såna med föräldrar, speciellt inte då det är jag som rekommenderat filmen. Så jag gick hit haha, dumma film som har så många onödiga scener, annars är den riktigt riktigt bra ju...





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daja

tycker forgetting sarah.. är lite seg :P

2008-12-12 | 22:59:18
http://daja.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!